INGYENES ELŐADÁS: A tervezhető bevétel és ügyféláramlás titka, ha szolgáltatóként, tanácsadóként, vagy coach-ként vállalkozol

Hogyan áraszd el magad prémium ügyfelekkel, és érj el akár többmillió forintos bevételt, minden egyes hónapban, kiszámíthatóan, anélkül, hogy még több terhet vennél a nyakadba?

A gombra kattintással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatót!

Hogyan áraszd el magad prémium ügyfelekkel, és érj el akár többmillió forintos bevételt, minden egyes hónapban, kiszámíthatóan, anélkül, hogy még több terhet vennél a nyakadba?

A gombra kattintással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatót!

Amit ebből a webinárból megtanulhatsz:

1.

Miért pazarolod el az idődet azzal, ha a „régi iskola” szerint próbálsz szakértői vállalkozást építeni, és hogyan tudod az „új megközelítés” segítségével akár heteken belül elkezdeni élvezni a rég kiérdemelt jutalmadat?

2.

„Miért nem tudok szintet lépni a bevételemben?” Az 5 legnagyobb bevételgyilkos hiba, amit jelenleg aktívan elkövetsz, és az 5 kulcsfontosságú változtatás, melyekkel eliminálni tudod őket.

3.

Hogyan tudsz sokkal kevesebb, akár tizedannyi ügyfélből is többszörös, dupla, tripla vagy akár ötszörös  bevételt termelni, úgy, hogy közben lényegesebben kevesebbet dolgozol, mint most?

4.

Hogyan néz ki az a 3 lépéses ügyfélkontroll szisztéma, mellyel elérheted, hogy a fizetőképes, prémium ügyfelek maguktól AKARJANAK veled dolgozni, ahelyett, hogy te loholnál utánuk?

5.

Az „inverz módszer”: hogyan érd el, hogy a legdrágább ajánlatodat vásárolják meg a friss érdeklődők is, ahelyett, hogy folyamatos kedvezményekkel, akciókkal, ingyenes anyagokkal kellene győzködnöd őket?

6.

Hogyan tudod távirányításra kapcsolni az ügyféláramlásodat, és hogyan tudod precízen befolyásolni, hogy hány ügyfeled legyen 30; 60 nap múlva, vagy akár fél, egy év múlva?

A gombra kattintással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatót!

A gombra kattintással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatót!

A webinár előadója: Szőke András

Szőke András

András Magyarország egyik legelismertebb és legtapasztaltabb online marketing szakértője. Három szakmai könyv társszerzője. A szolgáltató, tanácsadó szektor specialistája. Az Ecommerce Expo rendszeres előadója. Számos online marketing innováció hazai bevezetője.

„5 évvel ezelőtt, amikor elindítottam az online marketing hazai forradalmát, még én sem gondoltam, hogy 2020-ra már minden sarkon találkozhatsz egy „önjelölt szakértővel”. A tanításaim, innovációm viszont akkora sikert arattak a vállalkozók körében, hogy sokan elkezdtek másolni.

Ha egy olyan tanácsadóval találkozol a piacon, aki csak pár éve (esetleg tegnap) kezdte, akkor biztos lehetsz benne, hogy rajtad fog kísérletezni.

Támogasd bátran a kezdőket, viszont ha szeretnél „a forrástól” tanulni, és gyors, biztos eredményekre van szükséged, akkor állok rendelkezésedre közel 1000 ügyfél tapasztalatával. A módszereimmel jelenleg is milliós bevételeket termelnek a hozzád hasonló vállalkozók.

Mire számíthatsz ha alkalmazod a webinár tanításait?

A gombra kattintással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatót!

A gombra kattintással tudomásul veszed az Adatvédelmi tájékoztatót!

Adatvédelmi áttekintés
Profit Modell Program

Adatkezelésem jogalapja jogos gazdasági érdek, azonban számomra különösen fontos a látogatóim komfortérzete és tiszteletben tartása. Amennyiben úgy érzed, hogy aránytalanul érint a weboldalam sütikezelése, akkor szándékod szerint korlátozhatod ezeket alább.

Feltétlenül szükséges (elengedhetetlen) sütik

A feltétlenül szükséges sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalam azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció, és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni, ezért ezeket nem tudod deaktiválni.

Statisztikai sütik

Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül, a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.

Marketing sütik

A marketingsütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használja az oldal tulajdonosa. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyen közzé az egyéni felhasználók számára, valamint aktivitásra buzdítsa őket, ez pedig még értékesebbé teszi a weboldalt a tartalmakat közzétevő és harmadik fél hirdetők számára.