fbpx
Szolgáltatóként, tanácsadóként, vagy coach-ként dolgozol és szeretnéd ha kiszámíthatatlan ajánlgatások helyett távirányítással jönnének hozzád az ügyfelek? Akkor ezen az oldalon bemutatom…
Hogyan válj az  EGYETLEN logikus, potens választássá a piacodon és hogyan csábítsd magadhoz a többszázezer forintot fizető húsos ügyfeleket tucatjait, akkor is ha cápák módjára hemzsegnek körülötted az olcsóbb konkurensek és árérzékeny a közönséged!
A MSE és HTSS módszerek kombinációjával már pár hét alatt milliós-többmilliós bevételnövekedést érnek a fotós, személyi edző, marketinges, étrendi tanácsadó ügyfeleim… és ez csak a kezdet!


Szőke András –  az ország egyik legnépszerűbb és legsikeresebb online marketing szakértője

Jól ismerem a kihívásaidat, de semmi nem jelent akadályt:

  • Nem számít, ha jelenleg nem látod, hogy „mi a fenét tudnál adni” többszázezer forintért az ügyfeleidnek.
  • Nem számít, ha azt gondolod, hogy már így is a legdrágább vagy a piacodon.
  • Nem számít, ha azt hiszed, hogy komolyabb áremelésre elpártolnak az olcsó konkurenshez az ügyfeleid.
  • Nem számít, ha úgy érzed, hogy nincs elég fizetőképes kereslet a piacodon.
  • Nem számít, hogy mennyire ismert a márkád és milyen régóta kezdted.
  • Nem számít, ha úgy érzed, hogy béna vagy a marketingben, és nem tudod eladni magad.
  • Nem számít, ha nincs olyan terméked, szolgáltatásod amivel passzív bevételt tudnál teremteni.
  • Nem számít, ha nincs időd több időd a marketingre, ügyfélszerzésre.
Az MSE + HTSS módszerek lényege pont az, hogy a fenti problémák mindegyikére tökéletes megoldást nyújtanak, hiszen kifejezetten szolgáltatók, tanácsadók és coach-ok igényei alapján fejlesztettem ki őket, és én is ezeket a módszereket használom.

Az ígéretem nem kevesebb, mint az, hogy: megtanítalak kevesebb munkával, több ügyfelet szerezni, kiszolgálni, úgy, hogy közben a költésüket akár 10-szeresére (vagy többszörösére tudod emelni)

És ha azt hiszed, hogy ezt nem lehet hova tovább fokozni, akkor hozzáteszem, hogy:

Nem lesz szükséged bonyolult technikai rendszerekre, szoftverekre, értékesítési tölcsérekre, hirdetésekre, sőt, még weboldalra sem!

Ahhoz, hogy valódi áttörést érj el, ezek egyikére sincs szükséged, csupán pár egyszerű dolgot kell helyesen végezned – ezekről pedig mindjárt részletesen beszélni is fogok. Előtte viszont, olvass el pár sikersztorit az ügyfeleimtől, hogy rajtuk keresztül ismerd meg, mit érhetsz el az MSE + HTSS módszer segítségével:

„A héten már 1.140.000 Ft-ot kerestünk” – visszajelzés az ügyfeleimtől:

„Hello, itt Szőke András, Magyarország egyik legnépszerűbb online marketing tanácsadója, és örömmel segítek Neked!”

Három szakmai bestseller könyv szerzőjeként, az Ecommerce Expo rendszeres előadójaként, és az értékesítési tölcsérek hazai keresztapjaként már te is jó eséllyel találkoztál velem.

Rendszeresen utazom Amerikába különböző tanulmányutakra, hogy a szakma legjobbjaitól tanuljak: a képen Ryan Deiss-szal, a Digital Marketer társalapítójával láthatsz közösen.

Amellett, hogy több száz ügyfélnek segítettem és segítek rendszeresen az előfizetéseimben, rengeteg személyes konzultációt is megtartottam az elmúlt évek alatt. Az indulótól a több száz milliós, milliárdos árbevételű cégekig kérték és kérik ki szakmai tanácsaimat.

Rendszeres előadója vagyok Magyarország legnagyobb, 2.000 fős e-kereskedelmi rendezvényének, az Ecommerce Exponak.

Nevemhez kötődik az első magyarországi online marketing előfizetés létrehozása, megújuló online bankkártyás fizetéssel 2015-ben. Azóta több száz előfizető csatlakozott a szolgáltatásomhoz, és a koncepciót követő ügyfeleim összesen többezer előfizetőre tettek hasonló módon szert.

Hallottál már a Teslaélmény szolgáltatásáról? Az indulásuk előtt ők is eljöttek hozzánk konzultálni, még az “Online Katapultos időkben”. Alig 1 év leforgása alatt addig fejlődtek, hogy 100 millió feletti értékben vásároltak be új Tesla autókat.

Kíváncsi vagy, milyen út vezet egy évi 70 millió forintos tanácsadó vállalkozás felépítéséig? „Kezdem a sztorit: 7 éves koromban már egy struccfarmon tartottam idegenvezetést…”

Azt vallom, hogy kétféle vállalkozó létezik:
  • Az egyik, aki több évnyi alkalmazotti lét után döbben rá, hogy nem akar tovább rabszolgaként létezni, majd ekkor vált.
  • A másik pedig az, aki születésétől fogva tudja, hogy soha a büdös életben nem akar más alkalmazásában dolgozni, ezért folyamatosan tesztel, lázad, innovál, ötleteket keres és valósít meg.

Én az utóbbi kategóriába tartozom.

Mióta az eszemet tudom, azt keresem, hogyan lehet sikeres vállalkozásokat építeni.

Hétéves koromban a például a szüleim struccfarmján tartottam idegenvezetést a nővéremmel, kosárérték növelésként pedig strucctojást és tollat adtunk el az érdeklődőknek.

Ez volt az első üzleti megmozdulásom, melyet utána több tucatnyi másik követett az elmúlt 25 év során.

Volt amit több tízmillós bevétellel zártam, volt amit többmillió forintos bukással.

Nem írom le az összeset, hiszen végtelen hosszú lenne ez az oldal, de az egyik legemlékezetesebb bukfencem például az volt, amikor 10 évvel ezelőtt egy exluzív divatmárkát próbáltam elindítani, zéró marketingtudással.

Közel 4 millió forintot tettem félre, hogy prémium minőségű pólókat gyártassak le egy hazai varrodában, hazai alapanyagokból, és még híres magyar márkák divattervezőinek, tulajdonosainak is sikerült kikérnem a segítségét.

(Apropó, ekkor szembesültem vele én is először, hogy hány híres, népszerű divatmárkáról nem tudják itthon az emberek, hogy valójában magyar kézben vannak… csekkolj le párat, meg fogsz lepődni!)

A koncepciót illetően tehát sínen voltam. Pofi termékek, gyönyörű webshop, gyönyörű fotókkal. Az egyetlen ‘apróság’ ami elkerülte a figyelmemet az az, hogy egy divatmárka felfuttatásához és a ruhák eladásához bizony marketingre is szükség van.

Férfiasan megvallom: halvány lila gőzöm sem volt róla, hogyan kell bármit is eladni az interneten.

És tekintettel arra, hogy a nagy magyar divatmárkák sem az online értékesítésből termelték ekkor még a bevételüket, más sem igazán nyitotta fel a témával kapcsolatban a szememet…

Mi lett az eredmény? Csúfos hasalás.

Jó ha 10 db pólót sikerült eladni a tetemes árukészletből. Mondom ezt úgy, hogy hősiesen küzdöttem. Semmit nem adok fel öt perc alatt.

Még Facebook™ –on is elhirdettem 200 ezer forintot a biztonság kedvéért. (Mennyire komikus hozzáértés nélkül hirdetést futtatni, ugye? Nem is tudom mire számítottam… De sokan vannak vele még ma is így!)

A szándék tehát megvolt, csak a tudás hiányzott.

És mit csinál egy elszánt vállalkozó szellem, ha kap egy hatalmas pofont? Felkészül, hogy többet hasonló szituáció még véletlenül se tudjon kialakulni vele!

Ez marketing szégyenfolt volt az a fordulópont az életemben, amikor eldöntöttem, hogy addig fogom képezni magam, ameddig nem leszek kiemelkedően profi ezen a területen!

Elkezdtem felvásárolni az összes külföldi marketingről szóló könyvet, oktatóanyagot, és rövid idő elteltével nem csak a hetedik ‘marketingérzékemet’ fejlesztettem ki, de egy másik csodálatos következményre is figyelmes lettem.

A marketingnek hála elkezdtek kisimulni a bevételeim a vállalkozásaimban.

Végre fluktuáció nélkül, kiszámíthatóan tudtam ügyfeleket szerezni és bevételt termelni.

Nem lenne túlzás ha azt mondanám, hogy a marketing segítségével egy Midász királyéhoz hasonló képességre tettem szert: bármihez hozzáértem, arannyá változott.

(Ez lehetséges, hogy számodra meghökkentő, de aki valaha belekóstolt a marketingbe, az nagyon jól tudja, hogy miről beszélek. A marketing termeli a bevételt a vállalkozásban – minden más másodlagos.)

A ‘különleges képességemet’ nem csak saját vállalkozásaimban kamatoztattam, de ügyfeleket is elkezdtem elvállalni, és nekik is segítettem pénztermőre fordítani a weboldalaikat.

Nem sokkal később – szintén a marketing révén – megismerkedtem az immáron a 4. üzlettársammal, és elhatároztuk, hogy az egyesített energiánkat arra fogjuk használni, hogy minél több sikeres online értékesítési folyamatot hozzunk létre.

Gyakorlatilag futószalagon kezdtük el gyártani a rendszereket és bármi került elénk, legyen szó receptkönyvről, étrendkiegészítőről, telefontokról, vagy akár menstruációs segédeszközről, mindegyikre több százasával kezdtek el dőlni a vásárlók…

…ez utóbbiból, az intimkehelyből például 30 millió forint értékben értékesítettünk több ezer darabot, alig pár hónap leforgása alatt!

Ahogyan a sztorimból azt jól látod , a marketing megfelelő ismerete fenekestül felforgatott mindent az életemben – mármint a jó értelemben.

Nem csoda, hogy a folyamatos sikerek után, azt a logikus következő lépést hoztuk meg, hogy itt az ideje másnak is átadni azt a rengeteg tudás és tapasztalatot amit felhalmoztunk.

Az ötletet azonnal tettek követték, és megalapítottuk az Online Katapultot, majd Magyarország legnépszerűbb online marketing tanácsadó vállalkozásává futtattuk fel, röpke két év alatt.

A 2 év alatt:

  • 0-ról 70 milliós bevételre ugrottunk fel,
  • megírtunk 3 szakmai könyvet és több, mint 6.000-es példányszámban értékesítettük,
  • 500 stabil előfizetővel berobbantottuk Magyarország első online bankkártyás marketing előfizetését,
  • bevezettünk számos online marketing innovációt a hazai piacon,
  • ezek közül pedig az egyik legismertebb az ‘online értékesítési tölcsérek’ koncepciója, melyről az első, legsikeresebb könyvünket is írtuk.

Az értékesítési tölcséreket nem tudom elégszer hangsúlyozni, hiszen a saját sikerünket is annak köszönhettük, hogy tudtuk, hogyan készítsünk magunknak roppant sikeres online értékesítési folyamatokat – másnéven tölcséreket.

Ha esetleg nem vagy képben vele, akkor az értékesítési tölcsér lényege, hogy szekvenciális lépésekkel könnyíti meg az online értékesítést. Ahelyett, hogy azonnal el akarnál adni valamit egy érdeklődőnek, először egy feliratkozó oldalra irányítod őt, itt megadja az email címét valamilyen letölthető digitális anyagért cserébe (pl.: ebook), majd a következő oldalon felkínálsz neki egy pár ezer forintos belépő ajánlatot, majd utána egy még drágább ajánlatot, és így tovább…

Az értékesítési tölcsér egy zseniális marketingeszköz arra, hogy ügyfeleket szerezz online. Feltéve ha értesz a weboldalkészítéshez, a hirdetésekhez, és van elég türelmed futószalagon csalianyagokat és belépő ajánlatokat gyártani…

Az értékesítési tölcséreket széles körben népszerűvé tettük idehaza, és a munkánknak hála, rengeteg vállalkozó kezdett el tölcséreket használni. Vagy legalábbis megpróbálni használni…

Tölcsérek segítségével ugyanis hatékonyan lehet ügyfeleket szerezni online, azonban az elkészítésükhöz, szükséged van az alábbiakra:

  • szükséged van csalianyagokra,
  • szükséged van többféle ajánlatra (belépő, normál, upsell),
  • szükséged van többféle weboldal-aloldalra (feliratkozó, sales, upsell),
  • és szükséged van hirdetésekre, melyekből a látogatók érkeznek.

Ha ezek mindegyikéhez értesz, akkor sínen vagy. Jó eséllyel ontani fogja magából a vásárlókat a tölcséred – ahogyan erre számos példát láttunk az ügyfeleinknél.

A probléma azonban ott kezdődött, hogy a fenti listába nagyon sok vállalkozónak beletört a bicskája.

Hiába követtünk el mindent abból a célból, hogy megtanítsuk a követőinket is egyszerűen, gyorsan tölcséreket építeni, nagyon sok, az alábbiakhoz hasonló visszajelzést érkezett hozzánk:

  • „egyszerűen nem tudom kitalálni a csalianyagomat”,
  • „nem tudom, mit adhatnék belépő ajánlatként”,
  • „nincs időm kitanulni a weboldalkészítést, a technikai dolgokat”,
  • „nem értek a hirdetésekhez, és nem is akarok velük foglalkozni”,
  • „képtelen vagyok kivitelezőt találni aki segítene a megvalósításban”…

Lehetséges, hogy te is felismerted a listából a saját kihívásaidat, ha megpróbáltál valaha tölcséreket építeni.

Ezekhez a kihívásokhoz természetesen hozzátartozik, hogy képtelenség olyan szisztémát tanítani az embereknek, amivel kapcsolatban mindenki elégedett lenne.

A tölcsérekkel kapcsolatban azonban muszáj elismerni, hogy valóban sok fejtörést okoz mindenkinek, pláne azoknak, akik nem mozognak otthonosan a marketingben.

Mindezekből pedig hamar egyértelművé vált, hogy a piacon nagyon komoly igény van egy olyan ügyfélszerző folyamatra, ami még az értékesítési tölcséreknél is egyszerűbben, hatékonyabban működik.

Én pedig ezt az igényt látva kezdtem el tovább tesztelni, fejleszteni.

Az Online Katapult már 2 éve megszűnt – különváltunk a korábbi üzlettársammal – azonban a saját, önálló praxisomban az elmúlt időszakban tovább kutattam, hogyan tudnék egy hatékonyabb, egyszerűbb ügyfélszerző rendszert adni az engem követő vállalkozóknak az online értékesítéshez. Míg végül:

Kitaláltam, hogyan tudod szolgáltató, tanácsadó, coach, és infótermékes vállalkozóként teljesen kihagyni a klasszikus értékesítési tölcsérek nyűgjeit az ügyfélszerzésből, úgy, hogy közben nagyobb bevételt érj el, egyszerűbben, gyorsabban!

Biztosan felmerül benned, hogy miért pont a szolgáltató, tanácsadó, coach, és infótermékes vállalkozókat emeltem ki, de ezt később részletesen el fogom magyarázni.

Előtte viszont beszéljünk a méregfogról, aminek a kihúzása lehetővé teszi, hogy megszabadulj az értékesítési tölcsérek kihívásaitól!

Ez a méregfog nem más, mint a tömegverseny.

Ha csak pár ezer, vagy pár tízezer forintos ajánlatokkal, óradíjakkal versenyzel a piacon, akkor MUSZÁJ tömegeket megmozgatnod ahhoz, hogy értelmezhető bevételt realizálj.

Számolj utána!

Az egyszerűség kedvéért vegyük alapul azt, hogy 1 millió forintos bevételt szeretnél stabilan elérni.

Ha egy ügyfél csak 30 ezer forintot fizet neked, akkor hány új ügyfélre van szükséged a havi 1 milliós bevételhez?

Több, mint 30-ra!

És hány emberhez kell havonta eljutnod ahhoz, hogy legalább 30 új ügyfelet szerezz belőlük?

Ha a reális konverziós arányokat nézem, több százhoz!

És mi van akkor, ha te nem csak 1 milliós havi bevételt szeretnél elérni, hanem a többszörösét?

Akkor bizony többször ennyi ügyfelet, akár több százat kell megszerezned havonta! Ehhez pedig…

… több ezer, vagy tízezer emberhez kell eljutnod! Havonta!

Ha több ezer, vagy tízezer emberhez kell eljutnod havonta és belőlük kell hatékonyan többszáz ügyfelet konvertálnod, akkor folyamatosan értékesítési tölcséreket kell építened, menedzselned és hirdetéseket kell futtatnod.

A tömegversenyben kell érvényesülnöd, a tömegversenyben pedig megkerülhetetlen az értékesítési tölcsérek használata.

De mi történik akkor, ha kihúzzuk a tömegversenyt az egyenletből?

Mi lenne akkor, ha sokkal kevesebb ügyfélből tudnál sokkal nagyobb bevételt realizálni?

Maradva az előző példánál, tételezzük fel, hogy egy-egy ügyfél nem csak 30 ezer, hanem például 300 ezer forintot fizet neked!

Ebben az esetben hány ügyfélre van szükséged havonta?

3 ügyfélből megcsinálod ugyanazt a bevételt! Ha pedig 3 helyett 6 ügyfelet szerzel havonta, máris megdupláztad kétmillióra a havi bevételed… és ez szépen emelhető tovább.

Ugye elég drámai a különbség?

Amint elkezdesz LÁTVÁNYOSAN árat emelni, úgy kezd el drámaian csökkeni a szükséges ügyfelek száma.

Ha pedig jelentősen kevesebb ügyfél is elég hozzá, hogy megtermeld az általad elérni kívánt bevételt, akkor ez azt jelenti, hogy ki tudsz lépni a tömegversenyből.

Ha pedig ki tudsz lépni a tömegversenyből, nincs szükséged értékesítési tölcsérekre sem.

Tudom, hogy az áremelés, a többszázezer forintos összegek láttán rögtön felmerül benned kérdésként, hogy mégis mit tudnál ekkora összegért adni az ügyfeleidnek, ki fogja ezt kifizetni, és hogyan fogod őket megszerezni.

De természetesen mindenre van válaszom.

A TITOK: szolgáltató, tanácsadó, coach vagy infótermékes vállalkozóként sokkal könnyebb árat emelni és „krém ügyfeleket” megszerezni, mint azt valaha gondoltad volna…

Ha szolgáltató, tanácsadó, coach vagy infótermékes vállalkozóként dolgozol, akkor te abból termeled a bevételed, hogy a tudásodat adod el valamilyen formában.

Bárkit veszünk alapul ebből a közönségből, legyen szó akár fotósokról, személyi edzőkről, nyelvtanárokról, marketingesekről, MINDENKI a tudását értékesíti.

Bármilyen meglepő, a többség mégsincs ezzel tisztában. A kulcs pedig pont ebben lenne:

Ha felismernéd, hogy a tudásodat mennyire rugalmas keretek között tudod csomagolni, átadni, prezentálni, értékesítési, akkor ki tudnál szakadni a jelenlegi korlátaid közül!

A tudásod sokkal többet ér annál, mint amennyit jelenleg elkérsz érte! Az egyetlen probléma ott van, hogy nem a megfelelő „csomagolást” használod.

  • Mi alapján döntötted el annak idején, hogy óradíj alapon, projekt alapon fogsz dolgozni, vagy oktatóanyagokat fogsz eladni?
  • Körbenéztél a piacon, és ráböktél valamire.
  • Mi alapján döntötted el, hogy hogyan fogsz árazni?
  • Körbenéztél a piacon, és ráböktél valamire.
  • Mi alapján döntötted el, hogy hogyan fogod eladni az ajánlatodat?
  • Körbenéztél a piacon, és ráböktél valamire.

A piac viszont olyan vállalkozókkal van tele, akik nem értenek sem a marketinghez, sem az üzletfejlesztéshez.

Azzal pedig pláne nincsenek tisztában, hogy a tudást milyen más módokon lehetne még csomagolni, árazni, értékesíteni.

A kulcs pedig pont ez lenne, ahogyan fentebb is említettem.

De mostmár ki vele! … Ki az az ügyfél aki kifizet neked több százezer forintot, mit tudsz neki adni ezért cserébe és mégis hogyan fogod őt megtalálni, megszerezni?

A legtöbb vállalkozó azért retteg az áremeléstől, mert attól fél, hogy:

  • már most is elég drágán dolgozik, és ennél többet nem fognak neki kifizetni az emberek,
  • nem tudja, mit adhatna még oda az ügyfeleinek, hogy még többet fizessenek érte,
  • nem akar belerokkanni a szolgáltatás teljesítésébe, nem akarja túlvállalni magát,
  • és úgy gondolja, hogy ahhoz még több év, tapasztalat, hírnév kell, hogy ő lehessen a legexkluzívabb.

Az áremelés szinte minden vállalkozó számára félelmetes. A félelmet viszont egyedül a tudáshiány okozza.

Ha úgy akarnék kiugrani egy repülőgépből, hogy fogalmam sincs, hogyan kell használni az ejtőernyőmet , én is be lennék tojva.

De pont úgy, ahogyan az ejtőernyő helyes használatára is fel tud készíteni egy megfelelő szakember, úgyanúgy én is fel tudlak készíteni a vállalkozásod sikeres fejlesztésére.

Első lépésként viszont azt kell felismerned, hogy itt nem egy szimpla, pár százalékos áremelésről beszélünk. Hanem többszörös, akár 10-szeres, vagy még nagyobb áremelésről.

Nincs jelenleg olyan ügyfelem aki 100 ezer forint alatt dolgozna, az átlag 300 ezer forint körül mozog, de van aki ennél is jóval többet kér el egy-egy ügyfelétől.

Jól látod, hogy itt sokkal többről van szó, mint szimpla áremelés.

Ha ekkora összegeket kérsz el egy-egy ügyféltől, akkor nem elég itt-ott picit foltoznod azon amit most csinálsz a vállalkozásodban, hanem egy új rendszerre van szükséged.

Egy olyan rendszerre, ami pont abban segít, hogy prémium árakon tudj prémium ügyfeleket megszerezni, úgy, hogy közben az elvégzendő feladataid is csökkenjenek!

Rendszer alatt viszont ne bonyolult dolgokra gondolj, mint az értékesítési tölcsér.

Ahogyan azt korábban kifejtettem, szolgáltatóként, coachként, tanácsadóként, tehát „tudásvállalkozóként” rengeteg lehetőséged van arra, hogy helyesen csomagold a tudásodat.

A cél tehát az, hogy a sok lehetőség közül ismerd a helyes csomagolást, a helyes rendszert, és CSAK ezzel foglalkozz, ahelyett, hogy felesleges, bonyolult, hatékonytalan, vagy éppen hozzád (a vállalkozásodhoz) nem illő módszereket alkalmaznál.

Az MSE és HTSS módszerek kombinációja abban segít, hogy te legyél a piacod egyetlen, logikus, prémium választása, és a többszázezer forintos ajánlatodat hálásan köszönve vásárolják az ügyfeleid, ahelyett, hogy olcsóbb alternatíván gondolkoznának

Ahhoz, hogy magasabb árat fizető ügyfelekhez juss el, új rendszerre van szükséged, aminek része a megfelelő csomagolás és a megfelelő, a tölcséreknél hatékonyabb és egyszerűbb értékesítés.

Hála az elmúlt években folytatott tesztjeimnek, kifejlesztettem két olyan bizonyítottan, sikeresen működő módszert, melyeket te is át tudsz tőlem venni.

A tökéletes csomagolásban az MSE, az értékesítésben pedig a HTSS módszer fog segíteni.

De mit is jelentenek ezek pontosan?

MSE: Market Saturation Eliminator

Az MSE módszer abban segít, hogy elimináld, azaz kiiktasd a piaci szaturációt, azaz telítettséget.

Az MSE egy olyan rendkívüli koncepció, ami segít kiszakadni az izzadságos, szürke, unalmas tömegversenyből és a legkívánatosabb választássá emel téged a piacodon.

Úgy is fogalmazhatok, hogy az MSE segít elérni, hogy ezután ne neked kelljen versenyezni a piacoddal, hanem a piacodnak kelljen versenyeznie veled.

Az MSE segítségével ráadásul nem csak ellenállhatatlaná tudod tenni a vállalkozásodat, de abban is segítek, hogyan mit adj az ügyfeleidnek az új, immáron többszörös áraidon, és hogyan teljesítsd ezeket az ajánlatokat kevesebb munkával, mint amennyit valaha ügyfélnek dolgoztál.

Ha pedig az MSE módszerrel tökéletesre csiszoltad a piaci pozíciódat, ajánlatodat, üzenetedet, munkavégzésedet, jöhet az értékesítés.

HTSS: High Ticket Selling System

A HTSS szisztéma abban segít neked, hogy lézer pontosan megtaláld és megszerezd a legjobb ügyfeleket a piacodról.

A HTSS segítségével úgy tudod eladni a többszáz ezres ajánlataidat, mintha távvezérléssel irányítanád az érdeklődőidet.

Ahelyett, hogy összetett kézzel reménykednél, hogy valaki ajánlásokból megkeres téged, vagy rendelésd ad le a honlapodon, vagy könyörögnöd kellene, vagy győzködnöd kellene az embereket, hálásak lesznek neked már az értékesítés során is!

Megjegyzés: ha kíváncsi vagy, hogy miért angol neveket használok a módszereim megnevezésére, elárulom, hogy elkezdtem nyitni a külföldi piacok felé is. A sikeres koncepcióimat szeretném minél szélesebb körben ismertté tenni, és külföldről is együtt dolgozom ügyfelekkel – hamarosan ide fogom áthelyezni a fő fókuszomat.

Hallgasd meg, István vállalkozására milyen hatást gyakoroltak a módszerek:

Az oldalon szereplő ügyfél visszajelzésekben többször is találkozhatsz a PMP, azaz Profit Modell Program rövidítéssel. A PMP az a program, amelynek keretében a MSE és HTSS módszereket adom át az ügyfeleimnek.

Az MSE és HTSS módszerek használatával nem csak értékesítési tölcsérekre, de még weboldalra sincs feltétlenül szükséged! Felejsd el a bonyolult technikai folyamatokat, ellentmondásos marketing stratégiákat, és érj el sokkal kevesebből, drámaian többet!

Az egyik velem született tulajdonságom, hogy utálom a feleslegesen túlbonyolított dolgokat. 

Én leszek a legutolsó ember aki bele akar téged hajszolni abba, hogy posztolj 5 különböző közösségi felületen, automatizálj minden lépést a marketingedben, építs csetbotot, hírlevélküldő rendszert és még sorolhatnám.

Az online marketing eszközök tárháza ma már gyakorlatilag végtelen. Képtelenség lenne minden eszközt használni, de a jó hír az, hogy 99%-ukra nincs is valójában szükséged.

Átérzem, hogy mennyire frusztráló, amikor naponta szembejön veled valamilyen újabb tanács, ötlet, szoftver, ami arról szól, hogy tönkre fogsz menni, ha nem kezded el azonnal használni.

Naponta olyan vállalkozókkal beszélek, akik ettől a piaci trendtől szenvednek, és abban segítek nekik, hogy kivezessem őket a káoszból.

  • Hiába próbálsz automatizálni bármit, ha még az alapvető ügyfélszerő folyamatod sem működik jól.
  • Hiába hirdetsz bármit, ha azt sem tudod, hogy miért tőled kellene vásárolnia bárkinek és hogyan fogod őt meggyőzni.
  • Hiába vagy jelen minden közösségi felületen, ha fogalmad sincs, mi a célod és miről kéne posztolnod.
  • Hiába tökéletesíted a weboldaladat, ha rossz rajta az üzenet és nem is látja senki.
Az MSE + HTSS módszerek lényege, hogy a rám jellemző könyörtelen hatékonysággal fókuszálunk, kizárólag azokra a dolgokra, amelyekre feltétlenül szükséged van a kiszámítható, nagyértékű ügyfélszerzéshez.

A módszerekhez pedig nincs szükséged bonyolult technikai folyamatokra, szoftverekre.

Hogyan tudod részletesebben megismerni és kipróbálni a MSE és HTSS módszereket?

Ahogyan az az eddigiekből már biztosan kiderült számodra, nem fogsz az országban hozzám hasonló tapasztalattal, hozzáállással, és üzleti találékonysággal rendelkező marketing tanácsadót találni.

Mindezeknek megfelelően a velem való közös munka sem azon a „hagyományos” módon történik, ahogyan azt másoktól láthattad, megszokhattad.

A MSE és HTSS módszereket nem tudod csak úgy levenni a polcról és a kosaradba tenni.

Ezeket a módszereket csak azok számára teszem elérhetővé, akikről azt látom, hogy valóban érdemes megosztani velük.

Egyrészt azért, mert nem célom bárkinek, csak anyagi motivációból odaadni a tudásomat, másrészt azért, mert a módszerek helyes alkalmazásához az én együttműködésem is szükséges.

Én pedig csak olyanokkal dolgozom együtt, akik szupermotiváltak és kellő alázattal állnak hozzá a szakmájukhoz, az emberekhez.

Nem célom rendkívüli piaci előnyhöz juttatni bárkit, akinek nem egyenesek a szándékai, és nekem is kényelmetlen vele együtt dolgoznom.

Az MSE és HTSS módszereket tehát úgy tudod jobban megismerni, és használni, ha előtte megismerjük egymást, és közösen eldöntjük, hogy érdemes-e együtt dolgoznunk.

A „megismerkedés” egy 45 perces telefonos konzultáció formájában történik, melyen segítek átvilágítani a vállalkozásodat, és tisztánlátást, tervrajzot adok neked a céljaiddal, kihívásaiddal kapcsolatban.

Ez a 45 perc roppant értékes és még azok is hálásan megköszönik a segítségemet, akiknek végül nemet mondok a közös munkára.

Mégsem kérek tőled egyetlen forintot sem ezért a konzultációért.

A konzultáció teljesen ingyenes, hiszen nem akarom, hogy bármire is elkötelezd magad még a vállalkozásod kielemzése előtt.

Az ingyenesség viszont nem jelenti azt, hogy bárkivel feltétel nélkül konzultálok – lásd később.

Foglalj hozzám időpontot egy kötetlen, ingyenes, 45 perces telefonos konzultációra, és személyreszabott tervrajzot kapsz tőlem a vállalkozásodhoz!

Az ingyenes, 45 perces telefonos konzultációra picit lentebb görgetve az oldalon tudsz időpontot foglalni. A számodra megfelelő időpont lefoglalása után válaszolnod kell pár kérdésre, ezzel pedig véglegesítetted a jelentkezésed.

A konzultáció jelentkezéseket minden esetben egyesével elbírálom, hogy garantáltan csak akkor beszéljünk egymással, ha a válaszaid alapján úgy látom, hogy ebből profitálni tudsz. 

Amit a 45 perces konzultációról tudnod érdemes:

  •  A 45 perces telefonos konzultáció teljesen ingyenes.
  •  A teljes 45 perc rólad szól.
  •  Nem akarok neked eladni semmit.
  •  Ha a helyzeted alapján úgy látjuk, hogy érdemes együtt dolgoznunk, akkor felkínálom ennek a lehetőségét.
  •  A konzultáció jelentkezéshez kötött.
  •  A jelentkezésed pedig el fogom bírálni.

Kérlek ne jelentkezz az alábbi esetekben:

  • Ha csak most fogod elindítani a vállalkozásodat.
  • Ha fizikai termékeket árulsz.
  • Ezen esetekben biztosan nem én vagyok az ideális partner számodra.

FONTOS: hetente csak pár napon vállalok konzultációt, limitált mennyiségben, így könnyen lehet, hogy csak hónapok múlva kapsz lehetőséget ha sokat vársz a jelentkezéssel!

Az utóbbi időben elkezdtem külföldi ügyfelekkel is együtt dolgozni. Nem titok, hogy ezután egyre inkább a külföldi piacokra fogom helyezni a fókuszomat, ezzel párhuzamosan pedig egyre kevesebb időm lesz a magyar piacra.

Természetesen a velem együtt dolgozó magyar ügyfelek továbbra is kitüntetett figyelmet kapnak a közös munka során, de bejutni hozzám egyre nehezebb lesz.

Jelenleg hetente pár napot, és ezeken a napokon pedig pár órát fordítok az ingyenes konzultációkra, a naptáram pedig nagyon gyorsan be szokott telni.

Mindez tehát azt jelenti, hogy ha most nem jelentkezel hozzám, akkor lehet, hogy hónapokat kell várnod a következő szabad helyre, vagy esetleg végleg lecsúszol erről a lehetőségről.

Válaszd ki az időpontot a naptárban, majd az időpont lefoglalása után válaszold meg a következő oldalon a kérdéseket!
Kérlek várd ki, míg az időpont lefoglalása után átirányít a rendszer a kérdések oldalára, ez pár másodpercet igénybe vehet. Ha nem válaszolod meg a kérdéseket, törölni fogom a jelentkezésed.
Megjegyzés: az időpont foglaló felület azért angol nyelvű, mert a magyar alternatívák tudásával nem vagyok elégedett. Amennyiben számodra ez megbotránkozást okoz, kérlek ne jelentkezz!

Ha még azon gondolkozol, vajon érdemes-e jelentkezned:

Beszélhetnék az anyagi sikerekről, de inkább leírom mi minden mást tapsztalnak még az ügyfeleim a közös munka hatására:

  • Van olyan, aki a közös munka hatására, évek halogatása után végre újra elkezdett sportolni.
  • Van olyan, aki kirúgta a régi, olcsó, akadékoskodó ügyfeleit, és teljesen lecserélte a korábbi ügyfélállományát.
  • Van olyan, aki a közös munkának köszönhetően tudta megvenni az álomautóját.
  • Van olyan, aki teljesen új magabiztosságot és kiállást kapott az életében, gyakorlatilag teljesen új emberré vált az együttműködés hatására.
  • Van olyan, aki a vírushelyzet okozta biztos csődtől menekült meg, az együttműködés eredményeként.
  • És nagyon sokan vannak, akik ahelyett, hogy parancsra ugranának az ügyfeleiknek, saját maguk osztják be, hogy mikor, hogyan, mennyit dolgoznak, és elérték azt a vállalkozói nyugalmat, amiről mindig is álmodtak.

Teljesen oké, ha már többször megégegetted magad különböző, szakértőnek tűnő marketingesekkel, akikre csak az időd és a pénzed ment el, de eredmény nem jött. Megvallom, azon csodálkoznék csak igazán, ha nem ért volna még semmilyen csalódás…

Magyarország a többszörös ‘marketingsérültek’ hazája. Rengeteg kókler szakértővel találkozhatsz a piacon, és nagyon könnyű beleszaladni a csapádjukba. Nem csoda, hogy rengeteg vállalkozó már a sokadik kudarcán van túl, mire eljut hozzám.

A csalódásoknak pedig természetes velejárója a szkepticizmus. Aki sorra megégeti magát, abban kialakul egy alapvető kételkedés minden újdonsággal kapcsolatban.

Ezen az oldalon részletesen elmondtam neked mindent, ami azt bizonyítja, hogy nálam nem a huszadik álmegoldást fogod megkapni.

Nem célom veled feltétel nélkül együtt dolgozni, és nem célom neked feltétel nélkül bármit eladni.

Ami azt illeti, nagyon sok esetben pont én mondok nemet olyanoknak, akik együtt szeretnének velem dolgozni.

Mindezek alapján nagyon jól látod, hogy itt teljesen más hozzáállással találkozol, mint amit a piacon megszokhattál.

Van akiből úgy lesz ‘marketing-szakértő’, hogy megvesz egy oktatóanyagot és másnap már azt tanítja tovább, vagy elunja a munkahelyét ezért szerencsét próbál egy új szakmában. 

Tanácsot adni bárki tud, a kérdés az, hogy mennyire fog működni. 

Én pedig soha nem vennék üzleti tanácsot attól, aki nem vállalkozónak született, és nem járta végig a kudarcok létráját, hiszen valós tapasztalatot csak így lehet szerezni.

Az én életem erről szól, olvastad a sztorimat. Innentől csak rajtad áll, te milyen sztorihoz szeretnél támogatást kapni.

ZÁRÓ GONDOLAT: Ha jelenleg ajánlásokból jönnek az ügyfeleid, vagy rosszul hat rád a vírushelyzet, akkor számodra különösen sürgős, hogy valós kontrollt nyerj az ügyfélszerzésed felett!

A közhiedelemmel ellentétben, az ajánlás nem jó ügyfélszerő megoldás.

Az ajánlás nem egy ügyfélszerző rendszer, hanem borravaló. Ha van, akkor örülsz neki, DE nem alapozol rá egy vállalkozást.

Az ajánlásokból nagyon jó minőségű ügyfelek jöhetnek, de azért csak JÖHETNEK, mert nincs valós kontrollod az ajánlások felett.

Persze. Megkérheted az ügyfeleidet, hogy ajánjanak téged az ismerőseiknek. Kivárhatod, míg a piacon jóhíredet viszik.

De amellett, hogy ez rengeteg idő, teljes mértékben kiszolgáltatottá is tesz.

Ügyfélszerző rendszernek azt a rendszert nevezzük, ami felett te gyakorolsz kontrollt.

Az ügyfélszerző rendszer azt jelenti, hogy akkor tudsz ügyfeleket szerezni, amikor csak TE szeretnéd, méghozzá olyan áron, mint amilyet te elvársz.

A vírushelyzet – tapasztalatom szerint – pont azokat a vállalkozókat viseli meg a legjobban, akik ajánlásokból éltek. Miért?

Azért, mert egyik pillanatról a másikra megszűntek az ajánlások! Berezeltek az emberek!

Ha most úgy érzed, megvisel a gazdasági helyzet, és/vagy túl nagy mértékben támaszkodsz az ajánlásokra, akkor álljon itt ez a mondat figyelmeztetésül: neked sürgősen vissza kell nyerned a kontrollt a vállalkozásod felett!

Ha te irányítasz, akkor nem fognak földhöz vágni a külső, kellemetlen változások. Egyéb esetben viszont falevélként fog ide-oda dobálni a szél…